-4°C 
 
       

      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 613
        کد: 114098
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۵/۰۹/۱۸

        مرکز 137 بهترین واسطه بین شهروندان و مدیران شهری است

        کارشناسان مرکز 137 باید در چرخه پاسخگویی به شهروندان بهترین شیوه‌های ارتباطی را به کار گیرند.
        رییس شورای اسلامی شهر مشهد در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری

        رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بهترین واسطه بین شهروندان و مدیران شهری است.

        به گزارش مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد، محمد کمال سرویها در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد اظهار کرد: خوشبختانه مرکز 137 طی سال‌های گذشته عملکرد خوبی داشته به صورتی که در بیشتر جلسات مردمی از پاسخگویی 137 قدردانی می‌شود و این نشان می‌دهد این مرکز تاثیرگذاری لازم را داشته است.

        وی خطاب به کارکنان مرکز 137 تاکید کرد: مدیران شهری به دلیل مشغله‌ای که دارند نمی‌توانند همه معضلات را رصد و حل نمایند و این نقش شماست که واسط بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات و افزایش رضایتمندی شهروندان باشید.

        رییس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: براساس تحلیل‌های که مرکز 137 به اعضای شورای شهر ارائه می‌دهد، می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتر در تخصیص اعتبارات به شهرداری عملکرد مناسب‌تری داشته باشیم.

        سرویها با تاکید بر حل مشکلات کارکنان مرکز 137 و پیگیری تبدیل وضعیت قراردادهای آنان گفت: باید به خصوصی‌سازی توجه بیشتری شود اما این سخن به معنای نادیده گرفتن حقوق کارکنان نیست.

        وی تاکید کرد: نباید فکر کنیم کارهایی که انجام می‌دهیم بی‌اهمیت است و نتیجه‌ای ندارد، بلکه باید همه ما در مسئولیتمان بهترین عملکرد را داشته باشیم.

        رییس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: کارشناسان مرکز 137 باید در چرخه پاسخگویی به شهروندان بهترین شیوه‌های ارتباطی را به کار گیرند.

         

        تعداد بازدید: 613
        ارزیابی
        امتیاز کسب شده در ارزیابی:
        ارزیابی این مورد:
        1 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
RSS ارتباط با ما
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد