• پنج شنبه،08 تیر 1396
  • ورود
31°C آفتابی
 
       

      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 394
        کد: 116442
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۵/۱۰/۱۵

        شهردار جدید منطقه 9: برآوردن حاجت مردم یک خدمت و عبادت بزرگ است

        بر اساس برنامه دوره ای حضور و پاسخگویی تلفنی مدیران در مرکز ارتباطات مردمی 137روز نهم دی ماه، این مرکز میزبان شهردار محترم منطقه 9 بود
        شهردار جدید منطقه 9: برآوردن حاجت مردم یک خدمت و عبادت بزرگ است

         

        بر اساس برنامه دوره ای حضور و پاسخگویی تلفنی مدیران در مرکز ارتباطات مردمی 137روز نهم دی ماه، این مرکز میزبان شهردار محترم منطقه 9 بود

        مهندس حسنعلی رجب زاده که به تازگی مدیریت منطقه 9 شهرداری مشهد را برعهده گرفته، پیش از این مدیر منطقه 12 بوده است.

        مدیر جدید منطقه 9 شهرداری، وجود کال ها و مسیل های متعدد را یکی از ویژگی های منطقه عنوان کرد، وی ضمن مثبت ارزیابی کردن اقداماتی که جهت ساماندهی کال ها و مسیل های سطح منطقه در دوره های گذشته صورت گرفته، خاطر نشان کرد: طی بازدید هایی که از بخش های مختلف منطقه داشتیم مشاهده کردیم علیرغم زحمات همکاران ما در مدیریت قبلی، هنوز قسمت هایی از کال ها و مسیل ها نیاز به جداره سازی و کف سازی دارند که اجرای آن در برنامه های آتی منطقه قرار خواهد گرفت.

        مهندس رجب زاده یکی دیگر از وظایف شهرداری را تامین بهداشت ساکنین منطقه و جلوگیری از انتشار بیماری هایی از جمله بیماری سالک برشمرد و افزود بازپیرایی فضاهای سبز و زیباسازی منطقه از دیگر برنامه های مدنظر مدیریت فعلی خواهد بود.

        مدیر منطقه نه شهرداری اظهار امیدواری کرد: اعتبارات سال آینده، پاسخگوی نیازهای منطقه باشد و مجموعه شهرداری را به اهداف خود از جمله ارائه خدمات مطلوب و اجابت خواسته های به حق شهروندان برساند، چرا که برآوردن حاجات مردم یک خدمت و یک عبادت بزرگ است.

        مهندس رجب زاده ادامه داد: با بررسی نیازها و علل مراجعه شهروندان به شهرداری، ضمن برطرف کردن موانع موجود، سعی خواهیم کرد تعداد این مراجعات را کاهش دهیم.

        در انتها شهردار منطقه 9 اظهار امیدواری کرد: با عنایت حضرت رضا(ع) و توجهات ولی عصر(عج) همچنین مشارکت مردم و همت روز افزون کارکنان منطقه 9، خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه گردد.

        وی همچنین از فضایی که در مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری فراهم شده تا مردم بتوانند درخواست های خود را به مسئولین منتقل کنند نیز قدردانی نمود.

        تعداد بازدید: 394
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
RSS ارتباط با ما
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد