• دوشنبه،01 مرداد 1397
  • ورود
32°C آفتابی
اوقات شرعی
 
       

      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 87
        کد: 144008
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۶/۱۰/۱۸

        پاسخگویی به 7861 پیام مرکز 137 در منطقه 9 مشهد

        در حوزه فضای سبز نیز کاشت پوشش گیاهی، هرس و قطاعی و بازسازی و باز پیرایی بوستان‌ها بالاترین آمار تماس‌های مردمی را داشته است.
        طی 3 ماهه سوم امسال صورت گرفت؛

         شهردار منطقه 9 مشهد از پاسخگویی به 7861 پیام شهروندی از طریق سامانه ارتباط مردمی 137 در سه ماهه سوم امسال خبر داد.
        به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، ساسان نورین‌مقدم گفت: بر اساس گزارش آماری مرکز ارتباط مردمی 137، در ارتباط با منطقه 9 شهرداری مشهد در فصل پاییز 7861 پیام شهروندی بررسی و اعلام نتیجه شد.
        وی ابراز کرد: معاونت خدمات شهری با سهم 53 درصد، معاونت فنی و عمران با سهم 20 درصد، معاونت شهرسازی با سهم 15 درصد به عنوان سه معاونت با بیشترین حجم درخواست‌ها بوده‌اند.
        شهردار منطقه 9 مشهد ادامه داد: در حوزه خدمات شهری از لحاظ موضوعی بیشترین پیام ثبت شده، پاک‌سازی زمین‌های بایر، رفت و روب و نظافت، پاکسازی نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های شهری، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، دیوارکشی اراضی رها، جمع آوری متکدیان و .... است.
        نورین‌مقدم اظهار کرد: در حوزه فضای سبز نیز کاشت پوشش گیاهی، هرس و قطاعی و بازسازی و باز پیرایی بوستان‌ها بالاترین آمار تماس‌های مردمی را داشته است.

        تعداد بازدید: 87
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد