ثبت پیام شهروندان
   










    • با پیگیری درخواست های مردمی 137 توسط شهرداری مشهد، در فروردین ماه سال جاری از هفت هزار و 751 مشکل ریز و درشت شهری گره گشایی شد.

      در سال گذشته، یک میلیون و 80 هزار دقیقه مکالمه بین شهروندان با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 انجام شده است.

      نظارت بر ساخت و سازها، در سال گذشته نیز پرتکرارترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری در تماس با 137 بوده است.

      کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد در اولین سال کرونایی، با پاسخگویی به تماس های 16 هزار و 894 شهروند در این خصوص، در جهت کاهش دغدغه های مردمی گام برداشتند.
    •  137 افکارسنجی    دوربین 137  نهضت پاسخگویی   بازدیدهای مرکز 137   گزارشات تحلیلی   گزارشات عملکردی   پادکست 137   کارمندان نمونه مرکز 137   
    • عکاس : محمدحسین طاقی
      ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
</