به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در پاییز سال جاری، 74 هزار و 186 تَن از شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی 137 تماس گرفته و درخواست های خود را با این مرکز مطرح ساخته اند.
وی افزود: از این تعداد تماس، پاسخگویی به 43 هزار و 306 شهروند به صورت آنی توسط کارشناسان واحد دریافت این مرکز صورت گرفته و شهروندان در همان لحظه تماس، راهنمایی شده اند و درخواست های 30 هزار و 880 شهروند نیز قابل پیگیری تشخیص داده شده و با قرار گرفتن در چرخه پیگیری، از طریق سامانه ارتباطات مردمی 137 «سجا»، به اتوماسیون اداری«گام» روسای ادارات مربوطه شهرداری جهت پاسخگویی و انجام، در بازه زمانی مشخص، ارجاع شد.
رمضانی فرخد با اشاره به اینکه کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز برای رساندن پاسخ درخواست های شهروندان به آنان، در مجموع، 35 هزار و 714 تماس با شهروندان برقرار نموده اند، اذعان داشت: در مجموع، در پاییز سال جاری، 109هزار و 900 تماس بین شهروندان و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری رد و بدل شده است.
وی درباره موضوعات پرتکرار نیز گفت: نظارت بر ساخت و سازها ، لکه گیری و روکش آسفالت معابر، رفت و روب و شستشوی معابر، جوی و کانال ها، پرتکرارترین موضوعات مورد درخواست شهروندان از مدیریت شهری در پاییز 98 بوده است.
احمد پورمفردی

