اوقات شرعی
ورود
صفحه اصلی
اخبار
رسانه
روزنامه ها
موشن گرافی
برنامه تلویزیونی
پادکست (شهر ما)
برنامه رادیویی (شهر بهشت)
عکس
مرکز 137 در سال 99
مرکز 137 در سال 98
مرکز 137 در سال 97
مرکز 137 در سال 96
مرکز 137 در سال 95
مرکز 137 در سال 94
مرکز 137 در سال 93
مرکز 137 در سال 92
مرکز 137 در سال 91
مرکز 137 در سال 90
درباره ما
تاریخچه
اسناد راهبردی
برنامه راهبردی
فرایند137
موشن گرافی1
موشن گرافی2
ارتباط با ما
مرکز ارتباطات مردمی 137
کلی
اخبار
(جزئیات)
جزئیات
منبع خبر :
تعداد بازدید:
65
کد:
190040
تاریخ انتشار:
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
در جلسه کارگروه بررسی عملکرد شهرداری منطقه 4 جهت پیگیری پیام های مرکز 137 مطرح شد؛
ایجاد سرعتکاه سه بعدی به جای سرعتکاه فیزیکی در دستور کار منطقه 4 / 137، جبهه اول ارتباط مدیریت شهری با مردم است
شهردار منطقه 4 مشهد از در دستور کار بودن جایگزین کردن سرعتکاه های اضافه معابر این منطقه با سرعتکاه های سه بعدی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد، غلامرضا غلامی زه آب، در جلسه کارگروه بررسی عملکرد شهرداری منطقه 4 جهت پیگیری پیام های مرکز 137 که با حضور معاونان و روسای ادارات این منطقه و همچنین سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری و مسئولان واحدهای مرکز ارتباطات مردمی 137 تشکیل شد، اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی 137، از سال های گذشته، پل ارتباطی مورد اعتماد شهروندان و زائران با مدیریت شهری بوده است که با اقدام جدید این مرکز در اتصال سامانه سجا به گام، انقلابی در پاسخگویی به درخواست های شهروندی ایجاد شده و رضایتمندی شهروندان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر درخواست های شهروندان انجام می شود اما برخی از درخواست های شهروندان یا قابل انجام نبوده و یا انجام آن به مدت زمان بیشتر و هماهنگی با سایر دستگاه ها نیازمند است، افزود: در حوزه درخواست های برخی از شهروندان برای نصب سرعتکاه در معابر، باید این نکته را بیان کرد که موافق افزایش سرعتکاه ها در معابر نیستیم زیرا علاوه بر ایجاد مشکل برای خودروهای شهروندان، مشکلات جدی برای خودروهای امدادی آتش نشانی و اورژانس ایجاد کرده و زمان رسیدن به صحنه را افزایش می دهد لذا به دنبال کاهش سرعتکاه های اضافه سطح معابر و اجرای سرعتکاه های سه بعدی هستیم.
غلامی ادامه داد: آسفالت معابر سطح منطقه با قوت انجام شده و به جرات می توان گفت کمتر زمین متعلق به شهرداری در این منطقه می توان یافت که آسفالت نشده باشد.
به نتیجه رسیدن 65 درصد درخواست های مردمی 137 در منطقه 4
در ادامه این نشست، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد نیز ضمن تشکر از همه همکاران منطقه 4، که حل مشکلات شهری شهروندان را در اولویت کاری خود قرار داده اند، بیان کرد: اتصال سامانه سجا به گام، اتفاق مبارکی است که نشان می دهد پاسخگویی به پیام های مردمی 137، سرعت یافته است.
وی با اشاره به آمار 100 درصدی شهرداری منطقه 4 در پاسخگویی به درخواست های مردمی 137 در آذرماه سال جاری، خاطرنشان ساخت: 65 درصد درخواست های شهروندان در همین مدت، توسط همکاران این منطقه، پیگیری و به نتیجه رسیده است.
رمضانی فرخد افزود: 137، جبهه اول ارتباط با مردم است لذا لازم است با تقویت هر چه بیشتر این مرکز، اطلاعات همه طرح ها و پروژه های مدیریت شهری، قبل از اجرا، به این مرکز اطلاع رسانی شود تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه، مدیران شهرداری منطقه 4 و مسئولان واحدهای مرکز ارتباطات مردمی 137، به بحث و تبادل نظر و همچنین پرسش و پاسخ پرداختند تا با حل مسائل موجود، تدوین و تغییر فرایندها و ارائه راهکارها، پاسخگویی به درخواست های شهروندان تسریع یابد.
احمد پورمفردی
تعداد بازدید: 65
کلیه حقوق این سایت متعلق به
شهرداری مشهد
می باشد.
تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط
مرکز ارتباطات مردمی 137
انجام میگردد.
پشتیبانی فنی:
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد