سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزوده شدن درگاه «گفت و گوی آنلاین» به سایت مرکز ارتباطات مردمی 137، در راستای تحقق شعار شهروند محوری و هوشمند سازی و برای پاسخگویی سریع به درخواست های شهروندان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد، به عنوان بهترین کانال ارتباطی میان شهروندان با مدیریت شهری، از سال 75 و تنها با یک شماره سه رقمی آغاز به کار کرده است.
وی ادامه داد: در طی فرآیند 24 ساله فعالیت این مرکز، درگاه های مختلفی از جمله پیامک، ایمیل، سایت، صندوق صوتی، مکاتبه، نرم افزار همراه و ... به کمک شماره سه رقمی 137 آمده، تا برقراری تماس توسط شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، سهولت یابد.
رمضانی فرخد گفت: در سال جاری، در راستای تحقق شعار شهروند محوری و هوشمندسازی این دوره مدیریت شهری، دهمین درگاه نیز با عنوان « گفت وگوی آنلاین » به درگاه های مرکز ارتباطات مردمی 137 افزوده شد تا بتوانیم پاسخگویی سریع به درخواست های شهروندان داشته باشیم.
وی افزود: شهروندان می توانند هر روز از ساعت 7 صبح تا 21 با ورود به سایت مرکز ارتباطات مردمی 137 به نشانی www.137.mashhad.ir در بخش گفت وگوی آنلاین به مطرح کردن درخواست ها، انتقادات، پیشنهادها و مسائل شهری خود بپردازند.