به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی 137، مرکز تخصصی و اصلی برای ایجاد ارتباط دوسویه میان شهروندان با مدیریت شهری است که در همین راستا، هر روزه، تعداد زیادی از شهروندان و زائران، با این مرکز تماس گرفته و به بیان درخواست ها، انتقادات، پیشنهادها و مسائل شهری خود پرداخته و یا سئوالات خود را در حوزه های مختلف شهرداری، مطرح می نمایند.
وی ادامه داد: با توجه به گذشت حدود 24 سال از آغاز به کار این مرکز، اطلاعات ارزشمندی از مسائل شهری بر مبنای درخواست های شهروندی در مناطق مختلف شهر، به تفکیک حوزه های مختلف شهرداری، در بانک اطلاعات مرکز 137 موجود بوده و برای برنامه ریزی شهری، قابل استفاده است.
رمضانی فرخد اضافه کرد: تا کنون، اطلاعات موجود، علاوه بر بارگذاری در سایت مرکز ارتباطات مردمی 137 به نشانی www.137.mashhad.ir ، بنا به درخواست مراجع مختلف در شهرداری، برای آنها استخراج و ارسال می شد، حال در حرکتی نو، با طراحی نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» این امکان را فراهم ساخته ایم، تا اطلاعات و گزارش های عملکردی مرکز 137، به آسانی در اختیار مدیران شهرداری، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دانشگاه و همچنین عموم شهروندان علاقمند قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند نرم افزار را از سایت مرکز ارتباطات مردمی 137 دانلود نمایند، گفت: در این نرم افزار که در گام نخست، نسخه ویندوز آن طراحی و رونمایی شده است، بخش های متنوعی از جمله چهارشنبه های پاسخگویی، پاسخگویی مدیران، بسته های سیاستگذاری، شناسنامه محلات، افکارسنجی، تولیدات صوتی و تصویری مرکز 137، گزارشات عملکردی و ... در قالب های اینفوگرافیک، موشن گرافیک، کلیپ، پادکست و ... بارگذاری شده و قابل مشاهده است.
برای دانلود نرم افزار روی لینک روبه رو بزنید: https://b2n.ir/220978