به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمدرضا سلامی با بیان این خبر اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ با تکیه بر اهمیت اصول شهروند مداری در ساختار شهرداری فعال شده و به نحو مطلوبی زمینه ساز افزایش مشارکت های مردمی شده است.
وی این سامانه را یکی از بهترین روش های ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداری در راستای مشارکت آنان در اداره شهر دانست و افزود: از طریق این سامانه نظارت شهروندان بر امور، مشارکت در تصمیم گیریهای شهری، کاهش مراجعات حضوری، افزایش اثربخشی خدمات ارائه شده و تشخیص اولویتهای برنامه های شهری، شکل گرفته است.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد دستیابی به اهداف سازمانی را در گرو ارتباط مدیران با مردم دانست و بیان کرد: افزایش تعداد تماسهای تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ نشان دهنده اعتماد مردم به این سامانه و پاسخگویی مناسب مدیران شهری به مشکلات مردم است.
سلامی با اشاره به این که طی سال گذشته هزار 275 تماس با مضامین مربوط به این سازمان ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 242 پیام مربوط به پارک های موضوعی دانش، گل ها، مینیاتوری، ریحانه و ... بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین کاشت نهال، تعمیر و نگهداری از تجهیزات بوستان ها و نگهداری از فضای سبز یکی از مهم ترین محورهای تماس های مردمی طی سال گذشته است.