به گزارش پایگاه خبری مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد در ابتدای بازدید روسای شوراهای اجتماعی محلات منطقه دو مشهد از مرکز ارتباطات مردمی 137، اظهار کرد: در سال گذشته، 22 هزار و 630 شهروند ساکن منطقه دو با مرکز 137 تماس گرفته و درخواستها، انتقادات و پیشنهاد های خود را مطرح ساخته اند که با احتساب تعداد خانوارهای ساکن در این منطقه، مشارکت اهالی این منطقه در انعکاس مشکلات شهری به 137 حدود 14 درصد بوده است.
وی با اشاره به اینکه 56 درصد درخواست های شهروندان در سال گذشته با پیگیری 137 و توسط واحدهای اجرایی شهرداری به نتیجه رسیده و انجام شده است، افزود: بیشترین درخواست های شهروندان ساکن منطقه دو در حوزه نظارت بر ساخت و سازها، آسفالت معابر، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت و روب و نظافت معابر، رفع سدمعبر و جمع آوری زباله بوده است.
رمضانی فرخد بیان کرد: ما در کنار شورای اجتماعی محلات، به عنوان دو بازوی شهرداری تلاش می کنیم تا هر چه بیشتر در راستای حل مشکلات شهروندان گام برداریم زیرا معتقدیم اعضای شوراهای اجتماعی محلات، بیشترین تسلط را بر مسائل سطح محله داشته و در زمینه پیگیری حل درخواست های مردمی، می توانند یاری گر 137 باشند.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه ما همواره در کنار شهروندان و اعضای شورای اجتماعی محلات هستیم تا بیشتر از قبل بتوانیم مشکلات شهری را حل کنیم، گفت: درخواست ما از اعضای شورای اجتماعی محلات این است که 137 و درگاه های ارتباطی آن را در سطح محلات، به مردم معرفی کرده و از شهروندان بخواهند حل مشکلات شهری خود را از 137 مطالبه کنند.