به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، امسال شاهد حضور خیل عظیم زائران در مشهد بودیم که بهمنظور اسکان با مشکلاتی مواجه شده بودند. مدیریت شهری نیز همگام با سایر دستگاههای اجرایی در موضوع اسکان ورود پیدا کرده و مسئولیت کمیته اسکان زائران به این نهاد محول شد.
با توجه به اطلاعرسانیهای صورت گرفته در سطح شهر برای تماس با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری مشهد ۱۳۷، بسیاری از زائران در تماس با این سامانه به مراکز اسکان شهرداری یا دیگر دستگاههای اجرایی که ظرفیت خالی داشتند، راهنمایی میشدند.
با افزایش سه برابری اپراتور و شیفتهای این اداره، کارشناسان پاسخگویی بهصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی زائران بوده و آنان را به مراکز اسکان راهنمایی میکنند که این اقدام موجب شد تا بسیاری از خانوادهها شبهای سرد مشهد را در مراکز اسکان و با امکانات قابلقبول سپری کنند.
خادمان امام مهربانیها نیز بهمنظور تقدیر از زحمات کارکنان اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با حضور در این اداره از کارکنان آن تقدیر کردند.