رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مرکز ۱۳۷ کانالی برای بازخورد گیری و رفع نقص از عملکرد مدیریت شهری مشهد است.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهدمقدس، احسان اصولی که پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷بود، اظهار کرد: بیشترین تماسهای شهروندان در روز جاری با مرکز ۱۳۷، به حوزه معلولان و درخواست رفع مطالبات آنها توسط مدیریت شهری اختصاص داشت.
وی افزود: در این حوزه اقدامات مثبتی صورت گرفته و یا در حال انجام است که از آن جمله میتوان به مناسبسازی معابر اشاره کرد. مقرر کردهایم پروژههای پیادهروسازی به شرط رعایت مناسبسازی برای معلولان از کمیسیون ماده ۷۴ مصوبه دریافت نماید.
اصولی تصریح کرد: در راستای مناسبسازی وسایل حمل و نقل عمومی برای معلولان نیز، رونمایی از ۲۱۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس از دهه فجر سال گذشته به سال جاری موکول شد تا این وسایل توسط کارخانه سازنده برای جابهجایی شهروندان معلول مناسبسازی شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس عنوان کرد: موضوع دیگری که تماسهای ۱۳۷ را به خود اختصاص داد، حوزه حمل و نقل عمومی بود. برخی از کسبه ذینفع در اجرای خط 3 بی.آر.تی پیگیر این موضوع بودند و پیشنهاداتی را در خصوص نحوه اجرای ادامه این خط ارائه میکردند.
وی با اشاره به اینکه تعدادی دیگر از تماسها نیز به مشاغل مزاحم مربوط بود، در مورد اهمیت مرکز ۱۳۷ خاطر نشان کرد: هر سیستمی برای رسیدن به موفقیت و تحقق اهدافش نیازمند بازخوردگیری و بازبینی عملکرد خویش است.
اصولی ادامه داد: یعنی لازم است مسیری را که طی میکنیم در بازههای زمانی معین مورد بازبینی قرار دهیم تا ببینیم که مسیر طی شده بر اساس نقشه راه ترسیم شده یا در برخی موارد دچار انحراف شدهایم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اذعان کرد: مرکز ۱۳۷، وسیله، معبر و کانال بازخوردگیری مدیریت شهری مشهد محسوب میشود تا ببینیم که در مجموعه شهرداری، شورای شهر، کمیسیونهای شورا، سازمانها، شرکتها و مناطق شهرداری و عملکرد پیمانکاران چه مسیری را طی کردهایم تا نقصهای موجود را با پیشنهادات مردمی برطرف نماییم.
احمد پورمفردی