شهردار منطقه 5 مشهد از ثبت 3330 درخواست مردمی در سامانه 137 طی 9 ماهه امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، حسین عبداللهزاده بیان کرد: تلاش شهرداری بر این قرار گرفته تا به تمامی درخواستها در حد مطلوب پاسخ داده شد و مشکلات را برطرف شود که به همت همکاران این مهم انجام شده است که در راستای تکریم شهروندان و رسیدگی به مشکلات مطروحه از سوی آنان سامانه 137 از ابتدای سال جاری تا آبان ماه امسال 3330 درخواست مردمی در منطقه را ثبت کرده است.
وی به مشکلات شهرسازی در این منطقه اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه در این منطقه تاسیسات زیربنایی مانند طرح اگو به تازگی در حال اجراست، سطح خیابانها مملو از کندهکاری است و بیشترین فراوانی درخواستها نیز در خصوص آسفالت و لکهگیری همین معابر است که با اتمام این پروژه کار کانال کشی و آسفالت معابر انجام خواهد شد.
عبداللهزاده ادامه داد: به دلیل بافت خاص منطقه و وجود زمینهای بایر رها شده فراوان، برخی شهروندان نخالهها و زبالههای خود را در این محلها میریزند که امر مطالبات شهروندان را به سمت رفت و روب بیشتر و نظافت این زمینها و جمعآوری سگهای ولگرد برده است.
شهردار منطقه 5 مشهد در مورد رسیدگی به این پیامها ابراز کرد: شهرداری به طور منظم به نظافت، لایروبی، شستشو و سم پاشی جویها، کانالها، کالها و چاها در سطح منطقه میباشد که در 9 ماهه سال جاری فقط 200 مورد نظافت مجدد درخواست شد که به همه آنها نیز رسیدگی شده است.
عبداللهزاده رفع سدمعبر را با حدود 400 تماس دارای فراوانی بالا اعلام کرد و افزود: برای رفاه حال شهروندان مطالبان مردم در خصوص سد معبر با سرعت انجام میشود.
وی از حُسن نظر شهروندان نیز تقدیر کرد و گفت: برخی شهروندان پیشنهاداتی را برای بهبود وضعیت منطقه میدهند مانند ایجاد فضای سبز و زمین بازی کودکان و یا درحوزه حمل و نقل و ترافیک، که در صورت مفید بودن و امکان ایجاد این فضاها از آنها استفاده خواهد شد.
شهردار منطقه 5 مشهد به برخی موضوعات که دارای فراوانی کمتری بودند نیز اشاره کرد و گفت: برخی شهروندان تقاضای تغییر ساعت رفت و روب و یا پاکسازی سطح آسفالت را دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه 137 موجب تعامل بیشتر بین شهروندان و شهرداری شده است که رضایت بیشتر شهروندان از عملکرد خادمان شهری را در پی خواهد شد.