رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: پیگیر حل مشکلات ترافیکی انعکاس داده شده توسط مردم به 137 هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، مجتبی بهاروند که در یک چهارشنبه پاسخگویی دیگر، پاسخگویی مستقیم تماسهای مردمی در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، 137 بود، در مورد اهمیت این مرکز اظهار داشت: مرکز 137 یک پل ارتباطی بین شهروندان با منتخبین خود در شورای شهر است تا مردم بتوانند مشکلات و مسائلشان را مطرح کرده و این موضوعات توسط کارشناسان این مرکز تا رسیدن به نتیجه مطلوب از حوزههای مربوطه در شهرداری پیگیری شود.
وی افزود: امروز نیز همانند همیشه، شهروندان زیادی طی شمارهگیری 137، موضوعات مختلفی از جمله مسائل ترافیکی نقاط مختلف شهر را با بنده به عنوان یکی از اعضای شورای شهر مطرح کردند که هفته آینده به اتفاق سایر اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا، بازدیدهایی از برخی از معابر مورد اشاره شهروندان داشته و برای حل این مشکلات چارهاندیشی خواهیم کرد.
بهاروند با اشاره به اینکه در سال جاری مخصوصا طی ماه پایانی سال، اقدامات ارزشمندی در حوزه حمل و نقل و ترافیک برای اصلاح هندسی معابر و تقاطعهای سطح شهر و روانسازی عبور و مرور خودروها و عابران پیاده، انجام شده و یا در دست انجام است، تاکید کرد: سال آینده نیز برنامههای خوبی در این حوزه تدارک دیده شده و اجرایی خواهد شد تا به بهبود وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهر مشهد منجر شود.
وی به عنوان عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر اذعان داشت: در این حوزه نیز، عزم مدیریت شهری، همواره فراهم ساختن تمام شرایط برای ورود سرمایهگذاران به شهر و ماندگاری آنهاست تا شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر مشهد باشیم.
بهاروند بیان کرد: در این راستا، همیشه پیگیر حل مشکلات بخش خصوصی نیز بودیم که بارها در این راستا جلساتی با فعالان اقتصادی، صنعتگران، انبوهسازان و ... داشته و توانستهایم با تدابیری، گره از کار آنها بگشاییم. آخرین مورد نیز گرهگشایی از مشکل صنف آجیل و خشکبار و رفع پلمب شهرک آجیل و خشکبار در جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای شهر با فعالیت این صنف بود.
احمد پورمفردی