در نوروز 98 بیش از 29 هزار تماس مردمی با مرکز ارتباطات 137 برای اطلاع از خدمات شهرداری مشهد جهت زائران و مسافران نوروزی صورت گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا اسماعیل زاده، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد با بیان این مطلب، گفت: از بیست و پنجم اسفندماه 97 تا چهاردهم فروردین 98 تعداد کل 29 هزار و 349 مورد تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد 137 برقرار شد که مسائلی چون اطلاع از خدمات شهرداری مشهد در ایام نوروز، ارائه انتقاد و پیشنهاد درباره عملکرد و رفت و روب و نظافت معابر موضوع بیشترین تماس ها بوده است.
وی افزود: در مدت مشابه سال قبل تعداد تماس های برقرار شده با مرکز 137 تعداد 24 هزار و 547 مورد گزارش شده بود.
وی با اشاره به هدف گذاری ترویج فرهنگ زیارت و توسعه هویت شهری مشهد در اکران های نوروزی شهربا کمپین من مشهد را دوست دارم، اظهار داشت: با هدف زیباسازی شهر و ایجاد چهره نشاط و شادابی در آستانه نوروز 98 ، حدود 21هزار و 250 مترمربع فضاسازی محیطی در سطح شهر صورت گرفت.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در مدت زمان یاد شده 17 تیزر برای پخش در تلویزیون های شهری تولید و اکران شد.
اسماعیل زاده بیان کرد: با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز اول فروردین ماه هر سال در حرم مطهر، طرحهایی در قالب تیزر تلویزیونهای شهری و نمایشگارهای دیجیتال شهری، بیلبرد و بنر آویز در سطح شهر اکران شد.
وی از انتشار بیش از 300 خبر از فعالیتهای همکاران بخشهای مختاف شهرداری بر روی پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد در ایام نوروز 98 خبر داد و اضافه کرد: همچنین در این مدت 23 گزارش تصویری و بیش از 100 ویدئو برای نشر در فضای مجازی تهیه و منتشر شد.
اسماعیل زاده به حمایت مدیریت شهری از برنامه های نوروزی صدا و سیما اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال 500 دقیقه برنامه رادیویی و 405 دقیقه برنامه تلویزیونی از سیمای ملی و استانی با موضوع استقبال از بهار پخش گردید.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: برگزاری 4 تور خبری و 8 نشست خبری، نظرسنجی از زائران و مسافران نوروزی در نوروز امسال، از دیگر اقدامات صورت گرفته این مدیریت در استقبال از بهار 98 است.
نجمه کیشی