طی ۶ ساعت گذشته و همزمان با آغاز بارش باران رگباری در روز جاری، تا ساعت ۲۰ امشب، ۶۳۵ تَن از شهروندان با مرکز ۱۳۷ تماس گرفتند که ۲۶۰ مورد از درخواست ها به بارندگی اخیر و موارد آبگرفتگی اختصاص داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، با گذشت ۶ ساعت از آغاز بارش های رگباری باران در شهر، تعداد تماس های مردمی با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، ۱۳۷ به عدد ۶۳۵ رسید.
از این تعداد تماس، ۲۶۰ مورد به درخواست های شهروندان در مورد موضوعات مربوط به بارندگی اخیر اختصاص داشت که به فوریت، توسط واحد دریافت مرکز ۱۳۷ به واحدهای اجرایی مناطق و یا سازمان آتش نشانی شهرداری منعکس شد تا رفع مشکل شود.
درخواست کیسه شن 40مورد، اعلام آب گرفتگی سواره رو و پیاده رو 46، درخواست لایروبی کانال ، جوی و چاه 29 مورد،
اعلام آب گرفتگی کانال، جوی و چاه 11 مورد و همچنین نصب علائم هشداردهنده 15 مورد از اهم تماس ها و درخواست های شهروندان بوده است که بیشتر توسط شهروندان ساکن در معابر حر، امام خمینی(ره)، پورسینا،خوش سیماو پنجتن صورت گرفته است.
احمد پورمفردی