شهردار منطقه 2 مشهد از پیگیری ویژه درخواست های مردمی ۱۳۷ مربوط به این منطقه در سال جاری برای حل مشکلات شهروندان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی که در آغاز طرح پاسخگویی مستقیم شهرداران مناطق به تماس ها و درخواست های شهروندان در مرکز ۱۳۷ حضور یافته بود، با بیان این مطلب افزود: منطقه 2 مشهد به دلیل وسعت بالا و جمعیت زیادی که دارد بر اساس آمار اعلامی، همواره بیشترین تعداد درخواست های مردمی ۱۳۷ را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: نظر به تاکید شهردار مشهد مبنی بر حل مشکلات خرد مناطق با محوریت درخواست های مردمی ۱۳۷، یک کارشناس ویژه برای این حوزه در روابط عمومی منطقه استقرار یافته و پیگیر انجام درخواست های شهروندان از حوزه های مربوطه است.
قربانی اذعان داشت: انجام درخواست های خرد شهروندان که گاها بسیار هم راحت بوده اما از چشم ما مغفول مانده است با کمترین هزینه و حتی بدون هزینه و فقط با مدیریت منابع و امکانات موجود امکان پذیر است که ما در پی تحقق این مهم هستیم.
وی گفت: ۱۳۷ پل ارتباطی دو سویه میان شهروندان با شهرداری است که به خوبی این نقش را ایفا می نماید و ما نیز با استفاده از این پل ارتباطی، با هزینه ای کم، می توانیم رضایتمندی بزرگی برای شهروندان به ارمغان آوریم.
شهردار منطقه 2 مشهد بر اعلام به موقع نتیجه درخواست های مردمی به شهروندان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: جواب مثبت یا منفی درخواست شهروند باید در اسرع وقت به او اعلام شود تا مردم بدانند ما پیگیر درخواست های آنها هستیم و دلیل انجام یا عدم انجام درخواست هم باید اعلام شود.
احمد پورمفردی