سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از حل مشکل و انجام درخواست 10 هزار و 407 شهروند، با پیگیری مرکز 137، در مردادماه سال 98 خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: در مردادماه سال جاری، 31 هزار و 630 شهروند و زائر با مرکز ارتباطات مردمی 137 تماس گرفته و به بیان درخواستها، انتقادات و پیشنهادات خود در حوزههای مختلف مدیریت شهری پرداختهاند.
وی ادامه داد: پس از دریافت این پیامها توسط واحد دریافت، واحد پیگیری این مرکز با برقراری 31 هزار و 168 تماس، پاسخهای لازم را از واحدهای مختلف شهرداری در مناطق، سازمانها، شرکتها و معاونتها اخذ کرده که این جوابها، توسط واحد پاسخگویی با برقراری 16 هزار و 668 تماس به شهروندان اعلام شده است.
نجیب پرتکرارترین موضوع مورد درخواست شهروندان را فضای سبز اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: ساخت و ساز و رفت و روب نیز در ردههای بعدی درخواستهای شهروندان از مرکز 137 در مردادماه سال 98 قرار داشت.
وی با اشاره به اینکه 93 درصد تماسهای شهروندان شامل 4 درصد انتقاد، یک درصد پیشنهاد و 2 درصد تشکر بوده است، تصریح کرد: معاونت خدمات و محیط زیست شهری با 53 درصد، معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک با 27 درصد و معاونت شهرسازی نیز با 14 درصد، دارای بیشترین پیام ها در میان معاونت های شهرداری بوده اند.
نجیب گفت: 62 درصد پیامهای قابل پیگیری شهروندان در ماه گذشته، به نتیجه رسیده که بر همین اساس، میتوان گفت گره از مشکل 10 هزار و 407 شهروند و زائر گشوده شده است.
وی اضافه کرد: در مردادماه گذشته، مناطق 2، 9 و 3 و همچنین سازمان های اتوبوسرانی، مدیریت پسماند و حمل و نقل و ترافیک نیز دارای بیشترین درخواست مردمی از مرکز 137 بودند.
احمد پورمفردی