سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس 165 هزار و 912 شهروند با مرکز ارتباطات مردمی 137 در نیمه نخست سال 98 خبر داد و گفت: 49 هزار و 19 مشکل شهری با پیگیری این مرکز در مدت یاد شده، گره گشایی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: در مجموع، طی 6 ماهه نخست سال جاری، 409 هزار و 289 تماس تلفنی میان شهروندان و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137، رد و بدل شده است که از این میان، بعد از تماس 165 هزار و 912 شهروند با 137 و بیان مسائل و مشکلاتشان، کارشناسان واحد پیگیری با برقراری 156 هزار و 173 تماس و واحد پاسخگویی با 87 هزار و 204 تماس، جوابیه های لازم را از مراجع مربوطه دریافت و به شهروندان اعلام کرده اند.
وی ادامه داد: از تماس های گرفته شده شهروندان با 137، تعداد 86 هزار و 814 درخواست وارد چرخه پیگیری شده است و برای سایر تماس ها به صورت آنی پاسخگویی انجام شد. با پیگیری این تعداد درخواست شهروندی، مرکز 137 توانسته است در 6 ماهه نخست سال 98، گره از 49 هزار و 19 مشکل ریز و درشت شهری بگشاید.
نجیب ضمن اشاره به اینکه در مجموع 63 درصد درخواست های شهروندان در این مدت به نتیجه رسیده و 14 درصد نیز در حال اقدام است، تصریح کرد: فضای سبز با 11 درصد، ساخت و ساز با 10 درصد، رفت و روب و نظافت با 9 درصد، سد معبر با 7 درصد و آسفالت با 7 درصد، پرتکرارترین درخواست های شهروندان از مدیریت شهری در تماس با 137 بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: منطقه دو و سازمان اتوبوسرانی، هر کدام دارای رتبه های نخست تعداد درخواست های مردمی طی نیمه نخست سال جاری در میان مناطق، سازمان های شهرداری مشهد بوده اند.
احمد پورمفردی